неділю

Бібліотека в моєму житті

                             
Напередодні свята Бібліотек нашу лицейську бібліотеку прийшли привітати читачі-ліцеїсти, серед яких були новачки і активні читачі, учасники читацького конкурсу минулого навчального року. Всі вони із задоволенням розповідали про своє захоплення бібліотекою.

Лапшина Олександра:
 - Першою книгою, яку я прочитала самостійно, була книга «Казки для дітей». Мені було радісно, що я читаю сама, і я захопилася читанням. Моя бабуся запропонувала мені записатися до бібліотеки. Бібліотека №8, велика і красива, здалася мені в той час величезною, з неймовірною кількістю книг. У нашій ліцейської бібліотеці теж можна вибрати для читання цікаві книги, а для уроків навчальні посібники, довідкову літературу. Вважаю, що бібліотеки відіграють важливу роль в нашому житті, вони допомагають нам розвиватися духовно і інтелектуально.
 
Кириловець Мирослава:  
- У дитинстві я читала багато, ходила в дитячу бібліотеку. Сьогодні я більше часу віддаю спорту, але все одно люблю приходити в бібліотеку, походити між стелажів, і обов'язково виберу книгу, яку читаю із задоволенням. Бібліотеки важливі й потрібні людям, бажаю їм усім хороших читачів.



  Березська Валерія:
- Читати я люблю, але не завжди вистачає часу. А в нашу ліцейську бібліотеку я заходжу часто. Брала участь в конкурсі читачів. Книги, які ти береш в бібліотеці, допомагають вчитися і з користю проводити вільний час. Бібліотека важлива для всіх.